میلاد من؟ دووووووسم نداشت؟
نوشته شده توسط : b v m

سلام خوبید؟

وای من عاشقش شدم و دوسش دارم نمیدونم چیکار کنم؟

اون منو دوس نداره یعنی بازیچه دستش بودم؟

همه فک میکنیم عاشقیم اما ای وای که نمیدونیم معنی عاشقی چیه

هر روز عاشق یه نفریم هر روز عروسک تودست یه نفر ؟

کاش لیلی عاشق مجنون نمیشد و اگر شد کاش بهم می رسیدن شاید دیگه نامردی به وجود 

نمی یومد؟

من حتی اگه واسه رسیدن به میلاد مجبور بشم کوه غمو بکنم میکنم تا برسم به عشقم

میلاددددددددددددددددددددددددددد نفس من ارزو امروز و فردای من

 





:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ati در تاریخ : 1391/3/19/5 - - گفته است :
esme hame kase manam milade midonam kheili dosam dare ama hamishe mige pesara dorogh go va hoghe bazan jai ke beheshon nafi narese nemimonan be in rahatiam ashegh nemishan mese ma dokhtara kolan gorg shodan age havaset nabashe yeroz chesheto baz mikoni mibini bale engar hame chi ye bazi bod

/weblog/file/img/m.jpg
niloo در تاریخ : 1391/3/1/1 - - گفته است :
esme eshghe manam milade vali nemidunam dusam dare ya na

/weblog/file/img/m.jpg
milad در تاریخ : 1390/6/26/6 - - گفته است :
امید وارم یه روز به عشقت برسی اما اینو بدون که هر کسی ارزش عشق پاک تو رو نداره.موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1390/3/4/3 - - گفته است :
اخی بگردم عزیزم چرامگه دوست نداره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: